Маркетинг і реклама на підприємстві: як правильно оформити документи, щоб уникнути ризиків
Онлайн-семінар: 8 грудня 2020, 11:00–16:00
Доповідачі:
- Ірина Літвінчук – директор ТОВ «УАЙТ КОНСАЛТИНГ», незалежний експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, ACCA DipIFR (RUS). Має понад 8 років професійного досвіду консультування українських і міжнародних компаній з питань бухгалтерського обліку, застосуванню МСФЗ та оподаткування. Досвід роботи у Big4. Автор понад 600 публікацій у виданнях: «Інтерактивна бухгалтерія», «БухгалтеріяUA», «Все про бухгалтерський облік», «Вісник МСФЗ», «Практика МСФЗ», UTEKA..
- Світлана Лістрова – провідний бухгалтер-експерт ТОВ «УАЙТ КОНСАЛТИНГ», незалежний експерт з питань трудового законодавства, кадрового обліку, оплати праці та оподаткування, ACCA DipIFR (RUS). Понад 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером, 10-річний досвід роботи у бухгалтерських виданнях – понад 1500 публікацій, більше 1000 лекторської практики. Автор онлайн-курсів: «Кадровий облік» і «Зарплатна бухгалтерія». Постійний автор публікацій у виданнях: «БУХГАЛТЕР&ЗАКОН», «Інтерактивна бухгалтерія», «БухгалтеріяUA», «Бухгалтерія АГРО», «Головбух», «Все про бухгалтерський облік», UTEKA.
Програма семінару:
І. Маркетингові заходи: організація й оформлення без ризиків
- Види маркетингових заходів: дослідження, поширення, розміщення інформації, знижки, бонуси, подарунки;
- Оформлення маркетингових заходів: які документи вимагає ДПС;
- Маркетингові послуги за договором з дистриб’ютором: податкові ризики;
- Мотиваційні виплати як стимул для збуту продукції дистриб’ютором: маркетингові витрати, собівартість чи коригування доходу;
- Премія (бонус) дистриб’ютору: чи об’єктом оподаткування ПДВ?
- Чи потрібен бізнес-план для підтвердження мети придбання маркетингових послуг?
- Маркетингові витрати: як уникнути ризику нереальності;
- Маркетингові послуги оплатили, а нових клієнтів не додалось: чи можна вважати ризиком;
- Як довести зв’язок придбаних маркетингових послуг із господарською діяльністю підприємства;
- Чи може підприємство передати контрагенту власне обладнання чи товар для надання маркетингових послуг: облік і ризики;
- Аутстафінг vs Маркетинг: практика перевірок ДПС;
- Придбані маркетингові дослідження за наявності відділу маркетингу: чи є загроза;
- Первинні документи щодо маркетингових послуг: правила складання та період визнання витрат.
ІІ. Маркетингова політика: що це за документ та коли він потрібен
- Для чого потрібна маркетингова політика і чи завжди підприємство має її розробляти;
- В чиїй компетенції написання облікової політики: маркетингового відділу чи бухгалтерії;
- Ідеальна структура маркетингової політики;
- Як обґрунтувати необхідність здійснення маркетингових активностей для ДПС;
- Як для ДПС довести збільшення оподатковуваного доходу від проведених рекламних заходів;
- Інструменти доказування (аналіз конкурентів, маркетинговий план, SWOT-аналіз тощо): приклади розрахунку;
- Чек-лист по написанню маркетингової політики (на що звернути увагу бухгалтеру).
ІІІ. Реклама на підприємстві: оформлення і особливості роботи з нерезидентами
- Допродажні і післяпродажні знижки, знижки на другий товар, знижка на комплект: що в обліку;
- Продаж за 1 гривню, безкоштовна роздача товару для його просунення;
- Оподаткування виграшів у грошовій і негрошовій формі;
- Подарунок vs Розіграш: коли діятиме виключення про 25% мінзарплати для цілей оподаткування ПДФО;
- Використання бонусів за картками: як обліковувати;
- Облік подарункових сертифікатів (подарунків) для клієнтів;
- Оплата поштових відправлень (подарунків) клієнтам: неочікувані ризики;
- Оплата реклами фізособі-нерезиденту: що з податками та чи буде податок на репатріацію;
- Реклама товару, якого немає на балансі: чи оскаржать витрати на рекламу;
- Контекстна реклама, реклама через Facebook, Instagram, поштові сервіси: оплата і підтвердні документи;
- Реклама через соцмережі: коли буде ПДВ;
- Оплата нерезидентам за виробництво чи розповсюдження реклами: особливості сплати податку на репатріацію.
ІV. Корпоратив, івент, вечірка – рекламний захід чи зустріч колективу
- Особливості оформлення залежно від мети: пакет необхідних документів;
- Пакет документів для рекламного заходу: обов’язку немає, а податкова вимагає!
- Представницькі заходи: пакет документів і чек-лист по оформленню;
- Корпоратив із потенційними клієнтами: документальне оформлення;
- Оплата готелю та квитків партнерам чи потенційним клієнтам;
- Обід з потенційними клієнтами в ресторані: як уникнути оподаткування;
- Оплата через КПК або готівкою івент-заходів без договору: ризики з практики;
- Оплатили підприємцю через термінал івент-захід (є тільки сліп з терміналу), а ФОП зник: як діяти?
- Банкет для колективу (ресторан, кейтерінг) з податковими наслідками;
- Одночасно корпоратив і загальні збори трудового колективу: як правильно оформити.
Вартість участі в семінарі:
- Для всіх учасників — 1700 грн.
Кожен учасник онлайн-семінару додатково отримає:
- Запис онлайн-семінару (4 години)
- Презентації лекторів
- Підбірку корисних судових рішень
- Чек-лист по написанню маркетингової політики
- Перелік документів для оформлення рекламного заходу
- Зразок наказу про проведення рекламного заходу
- Зразок звіту про проведення рекламного заходу
(0562) 31-33-37, 31-88-94, (067) 636-77-59, (095) 749-71-61
Виписка рахунків до 7.12.2020
Увага!
Семінар відбудеться у форматі вебінару, тобто, виключно в онлайн-режимі, через інтернет.
Тому для участі в семінарі треба мати налаштований доступ до інтернету.